Monday, March 18, 2019

M Nasir Solo dan Hukum Karma

Semalam ke Aeon Big Subang Jaya untuk beli barang-barang dapur. Sempat singgah at one of the stalls dalam tu. Stall tu jual CD Muzik. The best thing is dia banyak jual CD Muzik Melayu zaman-zaman 80-an 90-an. Saya dah beberapa kali beli dengan dia. Kadang-kadang siap order lagi dan dia akan dapatkan. Auntie Chinese yang jaga ni nampak banyak knowledge mengenai music scene Rock Melayu. Saya biasanya cari CD muzik zaman kaset saya. Kaset dah rosak, so kena cari CD dia lah. 



Hasil sambaran semalam, dua CD iaitu M Nasir first album SOLO dan Wings Hukum Karma. Album M Nasir ni saya pernah beli zaman kaset. Lagu-lagu dalam tu waktu tu luar kotak. Sedap layan masa nak tidur. Ada satu lagi album M Nasir yang akan saya beli disitu. 


Yang ni pula agak ragu-ragu nak beli sebab kebanyakan lagu dalam ni saya dah ada. Ada certain lagu yang saya bawa jamming. Beli nak lengkap koleksi Album Wings. So sekarang ni ada Hukum Karma, Teori Domino, Jerangkung dalam Almari, Bazooka Penaka dan Naga Kramat. Baru saya perasan ada few songs yang saya takde lagi which is Jerangkap Samar dan Fotostat. Boleh layan jamming lagu Jerangkap Samar lepas ni.

 
 
 

No comments:

Post a Comment